Subject: Edastame vastavalt kuuluvusele_FW: Vastatud 31.12.24_RE: Õigusalaste selgituste küsimine seoses PlanS §-ga 131
From: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>
To: "MKM info"
Cc: "Angela Kase | WALLESS" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jan 2025 11:49:04 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Tere

Edastame vastavalt kuuluvusele kirjavahetuse (varem tegeles selle
küsimusega Külli Siim).

Lugupidamisega

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

Lai tn 41 | 15056 Tallinn

625 6101 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | www.agri.ee
<http://www.agri.ee>

From: Angela Kase | WALLESS <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 8, 2025 11:33 AM
To: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>
Subject: RE: Vastatud 31.12.24_RE: Õigusalaste selgituste küsimine seoses
PlanS §-ga 131

Tere!

Pidasin seda osaliseks vastuseks ja ootasin täiendavaid selgitusi, kuna
selles vastuses ei ole vastatud minu küsimustele nr 1 ja 2. Vastatud on
vaid küsimusele nr 3.

Palun vastuseid ka küsimustele nr 1 ja 2.

Lugupidamisega

Angela Kase

Nõunik | Vandeadvokaat 506 2981

From: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 8, 2025 10:11 AM
To: Angela Kase | WALLESS <[email-masked]>
Subject: Vastatud 31.12.24_RE: Õigusalaste selgituste küsimine seoses
PlanS §-ga 131

Angela Kase

Advokaadibüroo WALLESS OÜ

Tere

Teavitame, et Regionaal- ja Põllumajandusministeerium on teile vastanud
(siinkohal lisatud) 31.12.2024.

Lugupidamisega

Imbi Mäeste
Dokumendihalduse spetsialist
Dokumendihaldus- ja arhiiviteenuse osakond

Telefon: +372 663 1497
 <https://www.rtk.ee> www.rtk.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Angela Kase | WALLESS < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 8, 2025 9:56 AM
To: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Õigusalaste selgituste küsimine seoses PlanS §-ga 131

Tere!

Millal oleks palun oodata vastest sellele pöördumisele.

Heade soovidega

Angela Kase

Nõunik | Vandeadvokaat 506 2981

From: Angela Kase | WALLESS
Sent: Thursday, December 19, 2024 10:48 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Õigusalaste selgituste küsimine seoses PlanS §-ga 131

Tere!

Edastan õigusalaste selgituste taotluse seoses PlanS §-ga 131.

Lugupidamisega

Angela Kase

Angela Kase

Nõunik | Vandeadvokaat

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

506 2981

Liivalaia 36, 10132 Tallinn

 <https://walless.com/et/> www.walless.com

Eesti, Läti, Leedu

Advokaadibüroo WALLESSi teenustele kohaldatakse üldtingimusi, mis on
kättesaadavad meie  <https://walless.com/et/uldtingimused/> kodulehel.
E-kiri koos võimalike manustega on konfidentsiaalne ning määratud üksnes
ülalmärgitud isikutele. Kui e-kiri on jõudnud Teieni ekslikult, palun
teatage kohe sellest saatjale ja kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist.
Aitäh!